Μαΐου 22, 2006

The IKEA Backlash



Γκρίνια: Το σουηδικό πάμφθηνο πολυκατάστημα διαφημίζεται αρκετά μεγαλόφωνα. Πράγματι, είναι φτηνό και έχει πολλά γαμάτα πράγματα. Έχω ήδη ακουμπήσει αρκετά κατοστάρικα εκεί. Ίσως χιλιάρικο.
Έχετε προσέξει όμως κάποια περίεργα πράγματα;
-Από τα προϊόντα που φιλοξενούνται στις σελίδες του καταλόγου, περίπου τα μισά υπάρχουν στο κατάστημα του Ελ. Βεν.
-Από τα προϊόντα που εκτίθενται στο κατάστημα του Ελ. Βεν., περίπου τα μισά είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή. Ο φοβερός καναπές Ekeskog (ή κάπως έτσι -900€) είναι εξαφανισμένος τους τελευταίους 2 μήνες.
-Υποτίθεται ότι το μαγαζί προσφέρει 6500 προϊόντα. Ρίξτε μια ματιά στην Αγγλία. 11735 προϊόντα. Στο Βερολίνο, 11887 προϊόντα.

Εμείς, οι Έλληνες, θέλουμε το ΙΚΕΑ που μας αξίζει. Με ποικιλία, στοκ, και τμήμα logistics που να μην αποτελείται απο λοβοτομημένους.
Καταγγέλω μαινόμενος.

9 σχόλια:

loretta είπε...

Ααα τον εχω σταμπάρει κι εγώ αυτόν τον καναπέ, τελειος.

Aurelia Aurita είπε...

Τον εχω αυτον τον καναπε.
Τελειος.
Μονο για μενα...
Τι δεν εχω ακουσει απο τους διαφορους που ερχονται και καθονται:
-δεν μπορεις να κατσεις σαν φυσιολογικος ανθρωπος,πρεπει να ανεβεις πανω.
-Δεν ειναι για κοντους ανθρωπους διοτι τα ποδια δε φτανουν να ακουμπησουν κατω(αυτο το εχω δει κιεγω-αν ακουμπησουν πισω,τα ποδια κρεμονται.Αν τα ποδια ακουμπανε κατω,θελουν 3 μαξιλαρια απο πισω για να στηριχτει η πλατη τους..)
Κιενα σημαντικο ντεφω:Το καλυμμα του κατω μαξιλαριου φευγει απο τη θεση του και κατεβαινει προς τα κατω.καθε τρεις μερες πρεπει να το φτιαχνεις.
Κατα τα αλλα....ΙΚΕΑ rules!
(με τοση διαφημιση,σιγουρα πρεπει να σου δινουν ποσοστα:-)

Ανώνυμος είπε...

Πάντως κι εγώ που: α) έχω τον ίδιο καναπέ, β) τον αγόρασα κατόπιν έρευνας αγοράς και γ) δεν παίρνω ποσοστά από τις πωλήσεις κανενός, σου λέω ότι είναι by very far ο καλύτερος καναπές σε σχέση τιμής - ποιότητας και ότι και από πλευράς ποιότητας και μόνο είναι εξαιρετικός.
Σε ό,τι αφορά το αν μπορεί να καθίσει άνετα κάποιος κοντός (!), αν θέλει επιπλέον μαξιλάρια κλπ, μήπως: α) Το παραζορίζεις; Δηλαδή αν ήταν άβολος για τους ψηλούς ή για τους μετρίου αναστήματος; Αντί να σχολιάσεις ότι είναι super αναπαυτικός, ότι γίνεται υπεράνετα μονό κρεβάτι χωρίς μηχανισμούς και λοιπές αηδίες, ότι συναρμολογείται πανεύκολα και πολλά άλλα; και β) Αυτοί που σου τον κακοσχολίασαν έχουν αγοράσει καναπέδες κατώτερης ποιότητας στην τριπλάσια ή τετραπλάσια τιμή και τώρα που έκαναν τη μαλακία προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους και τους άλλους ότι ο καναπές του ΙΚΕΑ δεν είναι καλός και γι' αυτό δεν τον αγόρασαν (α, και διότι δεν το είχαν επισκεφτεί πριν τον αγοράσουν ή γιατί τότε το ΙΚΕΑ δεν υπήρχε στην Ελλάδα).
Και μια τελευταία υποσημείωση, που δεν απευθύνεται σε σένα αγαπητή aurelia aurita αλλά στον κάθε κακόβουλο: Το ΙΚΕΑ υπάρχει στην Ευρώπη και τον κόσμο 50 χρόνια τώρα και σκίζει από πλευράς τιμών και design. Όποιος έχει ανοικτά τα μάτια στην πραγματικότητα (και δεν έχει συγγενή επιπλοποιό) αντιλαμβάνεται ότι δε χρειάζεται να ξοδέψει μία περιουσία σε έπιπλα και χωρίς λόγο, μόνο και μόνο για τη γκλαμουριά του πράγματος και για να μπει στο μάτι του καλεσμένου του (πράγμα που μπορεί να κάνει και με έπιπλα του ΙΚΕΑ, άλλωστε!).

Ανώνυμος είπε...

Very cool design! Useful information. Go on! »

Ανώνυμος είπε...

Keep up the good work Featured plus search engine optimization Mlm network marketing no level pay per click euro affiliate program Coaching basketball team Affiliate marketing listing Gay bondage pissing lather advanced affiliate software Girls disney totes affiliate dish network program satellite 20 jeep cherokee Chevrolet blazer part Bleeding easily paxil Health care risk management schools Virginia beach refinance

Ανώνυμος είπε...

Very cool design! Useful information. Go on! » »

Ανώνυμος είπε...

Πάντως σήμερα που έψαχνα στον γκούγκλι για το ΙΚΕΑ, βρήκα το φόρουμ http://s8.createphpbb.com/ikea/

Ανώνυμος είπε...

It's awesome to pay a visit this web page and reading the views of all friends about this paragraph, while I am also keen of getting experience.

Also visit my web site: basistarif gesetzliche krankenversicherung

Katerina Kaskantiri είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!