Μαΐου 23, 2006

Το Αφεντικό Τρελάθηκε

Νέες τιμές στα προϊόντα, για δύο λόγους. Πρώτον, κανένας δεν αγοράζει τα θλιβερά τρία αντικείμενα που πουλάω. Δεύτερον, πήγα στο Media Markt το Σάββατο και είδα το τρομερό μου mouse να πωλείται 45 ευρώ. Οπότε στα 39 που το έδινα δεν ήταν και καμια τρομερή ευκαιρία. Bonus λόγος: Βαριέμαι να φωτογραφίσω κι άλλα αντικείμενα, οπότε αλλάζω τις τιμές των ίδιων, έτσι, για να κινείται κάτι.

Ακόμα: Πλέον μπορείτε να αφήνετε comments κι ας μην είστε γραμμένοι στο Blogger. Μόλις βρήκα πώς γίνεται αυτό.

Τέλος: Μπορεί οι τιμές μου να είναι συγκλονιστικές, αλλά σίγουρα δεν μπορώ να συναγωνιστώ με την προσφορά της φωτογραφίας:

6 σχόλια:

tgeorg είπε...

Γάτα; Αμε! Αλλά μόνο αν τη λένε Uccello.

Ανώνυμος είπε...

best regards, nice info »

Ανώνυμος είπε...

This is very interesting site... »

Ανώνυμος είπε...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »

Katerina Kaskantiri είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

Katerina Kaskantiri είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!