Μαΐου 11, 2006

Η υπομονή μου έχει όρια

Εντάξει λοιπόν, αφού θέλετε μασημένη τροφή, θα πετάξω το χρόνο μου εξηγώντας σας το πανούργο μου σχέδιο.
1) Μετακόμισα
2) Έχω ένα κάρο πράγματα που θα πετούσα, αν δεν είχαν αντικειμενικά μια κάποια αξία.
3) Δεν έχω έπιπλα και το καινούριο μου σπίτι είναι άδειο.
4) Δεν έχω λεφτά.
5) Θα προσπαθήσω να πουλήσω τα πράγματα που έχω (περιφερειακά υπολογιστών, παιχνίδια, απερίγραπτα μαραφέτια, μπιμπελό κλπ) σε εξευτελιστικές τιμές, για να βγάλω λεφτά. Να ένα πράγμα που πουλάω:
Microsoft Intellimouse 6000



Μόνο 25 ευρώ! (Τιμή Media Markt: 45 ευρώ)
Να άλλο ένα πράγμα που δίνω, το εντελώς άχρηστο
Microsoft Fingerprint Reader



Μόνο με 9 ευρώ, 1/3 της κανονικής τιμής, κυρίως επειδή δεν καταλαβαίνω ποιος θα το ήθελε.
Και έπεται συνέχεια.
6) Θα εύχομαι κάποιος που έχει καταπληκτικά έπιπλα για χάρισμα ή πώληση σε εξευτελιστικές τιμές να διαβάσει αυτό εδώ και να με λατρέψει.
7) Θα περιμένω, εξακολουθώντας να θέλω έπιπλα.
8) Θέλω και μια τηλεόραση, τη PHILIPS CINEOS HDTV

2 σχόλια:

Nikolaos Kakavoulis είπε...

mporeis na arxiseis na poulas ta tsampa vivlia ;-)

Ανώνυμος είπε...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »