Μαΐου 18, 2006

Η Μαρία Μενούνος, πολύ μικρή

[Η Μαρία όπως θα τη βλέπω το Σάββατο]
Για να καταλάβετε για τι κατάντια μιλάμε, δεν εχω που να δω τη Γιουροβίζιον το Σάββατο. Ένα καναπέ να κάτσω, και μια τηλεόραση, ένα παράθυρο στον κόσμο, 37 ιντσών, χάι ντεφινίσιον. Χτες είδα τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ στη θλιβερή 14αρα τηλεορασίτσα που έχω κολλημένη στην άκρη του κρεβατιού (πιο μακριά δε βλέπω), του κρεβατιού, λέω, που το πήρα απ' το ΙΚΕΑ, που τα κομοδίνα του κάνανε ένα μήνα να έρθουν κι εγώ έπαιρνα κάθε μέρα τηλέφωνο για να δω αν ήρθαν, και του οποίου οι τάβλες ακόμα δεν έχουν έρθει. Ναι. Το ΙΚΕΑ πουλάει κρεβάτια πλάτους 1.40 για τα οποία δεν έχει τάβλες. Κάτι που λέει πολλά για το τμήμα logistics του μαγαζιού.

Άπντεϊτ: Μια και μιλάμε για το γαμο-ΙΚΕΑ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Best regards from NY! Antique oldsmobile parts Lexus tools

Ανώνυμος είπε...

What a great site » »

Katerina Kaskantiri είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη του Αλέξη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!