Μαΐου 13, 2006

ΝΕΟ ΠΡΟΙΟΝ! ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ DAN BROWN


Είμαι ένας άνθρωπος που σιχάθηκε τον "Κώδικα ΝταΒίντσι", οπότε είναι λίγο περίεργο που βρέθηκα με τρία αντίτυπα του "Αρκτικού Κύκλου", ενός παλαιότερου βιβλίου μυστηρίου του Dan Brown, ένα στα αγγλικά, και δύο στα ελληνικά. Φυσικά, πουλάω τα ελληνικά μου αντίτυπα, που είναι λίγο φθαρμένα στη ράχη αλλά έχουν όλες τις λέξεις, δε λείπει καμία. Αν ψάχνετε βιβλίο για φέτος το καλοκαίρι, κι αν έχετε 7 ευρώ και μέτριο λογοτεχνικό γούστο, δικό σας.

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Πάρτε ό,τι έχω, μόνο με 40 ΕΥΡΩ

Άιντε.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αυτό το βιβλίο δε διαβάζεται, προσπάθησα πολλές φορές

Ανώνυμος είπε...

best regards, nice info att cordless phones with answering machine Epson projector bulbs confidential answering services Teeth whitening in cheyenne wyoming laser tattoo removal elkridge online physician assistant masters degree Lexus gs400 niche free big tit milf videos Maternity clothes italy Difference+between+lexapro+and+celexa 50-110 rifle cartridge dimensions answering service jobs from home Kingman refinance interior home design mazda Free furry hentai

Ανώνυμος είπε...

Cool blog, interesting information... Keep it UP fiat new barchetta Discount ink jet cartridge Altoona internet marketing Lesbian topstars Mitsubishi car paint colours au cosmetic companies

Katerina Kaskantiri είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!