Ιουνίου 16, 2006

Στο Ράφι Deux

Μα να! Μία από τις τρεις βιβλιοθήκες συναρμολογήθηκε αναπάντεχα εύκολα. Οι βίδες βιδώθηκαν, η πλάτη γλίστρησε στη θέση της, 17 από τις 18 πρόκες μπήκαν σωστά εκεί που έπρεπε, και τώρα μένει να μπουν τα ράφια. Αλλά πρώτα, πρέπει να τη σηκώσω όρθια και να τη βάλω στον τοίχο. Κι εδώ προκύπτουν νέα διλήμματα.
Θα την καρφώσω στον τοίχο;
Αν ναι, πώς θα τη μετακινώ αν αλλάξω γνώμη;
Αν όχι, μήπως κινδυνεύω να μου πέσει στο πάτωμα και σπάσει τα πλακάκια και σηκώσει το σύμπαν στο πόδι απ' το θόρυβο και μου χαλάσει τα βιβλία;
Η εγκατάσταση σε ένα σπίτι είναι μια αλληλουχία από αποφάσεις που θα ήθελα να μη χρειάζεται να πάρω.
Γι' αυτό, όταν θα γίνω πλούσιος, θα πάω να μείνω μόνιμα σε σουίτα ξενοδοχείου, σα το Νίκο Μαστοράκη.
Εντάξει, μετανιώνω.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Excellent, love it! »

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Όπως μπορείτε να δείτε και στο Facebook προφίλ μου, είμαι τσούλα με εγγύηση ποιότητας! Δοκιμάστε με και δεν θα χάσετε. Ρωτήστε τους χιλιάδες ήδη ικανοποιημένους πελάτες μου που γεύτηκαν το μουνάκι μου και το κωλαράκι μου!

https://www.facebook.com/katerina.sketo

Katerina Kaskantiri είπε...

For those wanting a good cheap fuck.

I will be available all summer since ELSA Athens will be closed and I will have plenty of time for cock-sucking and hole-filling!


My e-mail address is: katerina_sketo@hotmail.com

My mobile phone is: (30)6949359843