Σεπτεμβρίου 14, 2006

Δεν γεννιούνται όλοι designers


Το θέμα είναι να φτιάχνεις κάτι που να σε βολεύει, και να σου αρέσει να το βλέπεις γιατί, όπως και να το κάνουμε, μέσα στο σπίτι σου θα είναι, θα το βλέπεις συνέχεια. Αυτή είναι η βιβλιοθήκη που έφτιαξα εγώ. Είναι από το ΙΚΕΑ και κόστισε συνολικά 410 ευρώ, μια τιμή που βρίσκω λογική, αντίθετα με κάτι 1500 και 1900 και 2300 που ακούω τριγύρω. Είναι κι αυτό ένα θέμα: Τι θεωρεί ο καθένας "λογική τιμή". Για μένα, 1000 ευρώ είναι λογική τιμή για τηλεόραση, αλλά όχι και για coffee table. 900 ευρώ είναι λογική τιμή για έναν τριθέσιο καναπέ, 1700 όχι. Δεν έχει τόσο να κάνει με την οικονομική κατάσταση τη δική μου ή του οποιουδήποτε. Έχει σχέση με το αντικείμενο το ίδιο. Πόσο μπορεί να κοστίσει μια καρέκλα τραπεζαρίας; Είναι οκτώ κομματάκια ξύλο καρφωμένα και δυο μαξιλαράκια. Οποιαδήποτε τιμή πάνω από 100-120 ευρώ μου φαντάζει υπερβολική, και θα μου φάνταζε υπερβολική ακόμα κι αν ήμουν εκατομμυριούχος. Και δεν νομίζω ότι είμαι παράλογος: Σύμφωνα με insider φίλο γνωστού φίλου, οι εταιρίες επίπλων έχουν profit margin στους καναπέδες πάνω από 300%. Όσο ο κόσμος θεωρεί έναν καναπέ των 1500 ευρώ "φτηνό", θα συνεχίσουν να πλουτίζουν και, κυρίως, θα συνεχίσει να πλουτίζει το ΙΚΕΑ.

18 σχόλια:

Ιφιμέδεια είπε...

Αγαπητέ μου Θέλω να Αγοράσω Έπιπλα,

πραγματικά έκανες σπυδαία δουλειά και με πολύ λίγα χρήματα!
Μπράβο!

Επειδή οι δύο μεγάλες βιβλιοθήκες που έκανα δεν μου φτάνουν σκέφτομαι να φτιάξω ακόμη μία -φθηνότερη αυτή τη φορά- σε ένα άλλο δωμάτιο και αυτό που μου δείχνεις θα μου άρεσε πολύ. Ευχαριστώ λοιπόν για την ιδέα!

Καλορίζικη!

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για την βιβλιοθήκη. Επειδή αναφέρατε τιμή για καναπέ, θυμήθηκα ότι με τον συγχωρεμένο τον άντρα μου είχαμε πάρει προ τριετίας τον δικό μας, με τέτοια λεφτά, από ένα συμπαθέστατο κατάστημα στην Ιπποκράτους, αριστερά όπως κατεβαίνουμε, σχετικά κοντά στην Αλεξάνδρας, ημιυπόγειο, με την επωνυμία Φραντζής. Αν δεν έχετε καναπέ, περάστε να το δείτε, αξίζει τον κόπο. Και οι καναπέδες τους είναι μεγάλης αντοχής, αντίθετα από αυτούς του κατά τα λοιπά αξιόπιστου ΙΚΕΑ.

wetex είπε...

bravo bravo.....mono to xroma den mou aresi....poli skouro....

Ανώνυμος είπε...

Πες τα χρυσόστομε. Γι'αυτό το λόγο αυτή την εβδομ¨αδα θα αγοράσω απο το ικεα τραπεζαρία που έχω βάλει στο μάτι με 6 καρεκλίτσες, 500 έουρος!

Chocorello είπε...

ακου εδώ:

σταμπάρω ωραίο μαγαζί με μεταλλικά κρεβάτια.
- Ναι γεια σας πόσο έχει αυτό, αυτό κι αυτό;;;
- 3400€ το σφυρήλατο και τα άλλα 1700€ και 1300€.
- Με το στρώμα;
- Με το στρώμα!
- Ευχαριστώ, γειά σας.

Περνάνε 1-2 εβδομάδες και βλέπω απέξω από το μαγαζί να ξεφορτώνει ένα φορτηγό κρεβάτια.

Παρκάρω και πάω κρυφά και τον ρωτάω:
- Μάστορα, από που τα φέρνεις;

Μου δείχνει το τιμολόγιο:
Κηφισσού 12 - ρέντης.

Πάω στο καπάκι εκεί.
Βλέπω ένα εργοστάσιο κρεβατιών γεμάτο μαυρίλα, μετανάστες, φλόγες και θόρυβο.
Ερχεται ο ο Κυρ Δημήτρης και του ζητάω τιμές...

Και τι μου λέει ο άνθρωπΑς, ο κατασκευαστής ο ίδιος??!?!?!?!


1400€ το σφυρήλατο
700€ το ένα και 500€ το άλλο.

- Με το στρώμα κύριε Γιάννη;
- Με το στρώμα φίλε μου, όπως τα στέλνω στα μαγαζιά.... και στα φέρνω και στο σπίτι.

Μισή τιμή...
Γκέγκε???

Γιαννης Μακρυγιάννης είπε...

Cool kinisi zorba!! Ο καπιταλισμός είναι σκληρός.Ο καπιταλισμός είναι σκληρός.. αλλά ο πελάτης ακόμα πιο πολύ!!! χεχε!!

Ανώνυμος είπε...

Με λένε Ευγενία Κουπετόρη του Νεκτάριου.Είμαι 25 ετών.Μένω στην οδό Σαλαμινομάχων 20-22,στην Σαλαμίνα.Όποιος θέλει να γαμήσει πολύ και φθηνά , ας στείλει mail.Κάνω και πρωκτικό και πίπες. ekoupetori@yahoo.com

Ανώνυμος είπε...

Έχεις αναρωτηθεί από τι υλικά είναι τα..έπιπλα που αγόρασες?
Χημικά...γιαυτό τα παιρνεις φθηνότερα..στο μέλλον θα διαπιστώσεις τις συνέπειες..δεν αγοράζεις ξύλο..αλλά μελαμίνη και άλλα χημικά που θα πάθεις πλάκα αν ανοίξεις καμία εγκυκλοπαίδεια και δεις τι προκαλούν..
τα παντα εμείς οι πελάτες τα παίρνουμε λιανική...
χονδρική δυσκολευόμαστε..αν είναι πήγαινε κ αγόρασε φρούτα,λαχανικά κατευθείανα από τη λαχανογορά!
μου τη σππάνε οι και καλά έξυπνοι!!!σα και του λόγου σας...νομίζετε ότι τα ξέρετε όλα

Damsel in Stress είπε...

Μια χαρά βιβλιοθήκη και να σου ζήσει. Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι χρειάζομαι κάτι ανάλογο αλλά με διαφανή ντουλάπια. Αδυνατώ πλέον να ξεσκονίζω τόμους και τόμους βιβλίων. Ως εδώ και μη παρέκει!

Ουφ ... άντε να δω αν θα βρω κάτι ανάλογο στο ΙΚΕΑ ή θα πρέπει να τρέχω κατά ΝΕΟΣΕΤ και ΣΑΤΟ μεριά.

arnax είπε...

Αγαπητοί φίλοι,σαν κατασκευαστής επίπλων ήθελα να σας πω οτι όταν αγοράζετε κάτι πραγματικά φτηνό να μην νομίζετε οτι τους πιάνετε και κορόιδο.Παίρνετε αυτό που έχετε πληρώσει.Απο την άλλη μεριά εάν θέλετε να αγοράσετε κατι ακριβό πρέπει να αναζητήσετε τον λόγο που το καθιστά ακριβό.Εάν πάλι δεν έχετε ιδέα απο έπιπλα μπορείτε να ρωτήσετε κάποιον που να ξέρει γιατι μερικά πράγματα δεν είναι πάντα έτσι όπως φαίνονται.

arnax

ΕΡΜΑΡΙΟΝ είπε...

Προσωπικά συμφωνώ με τον φίλο blogger. Οι τιμές συνεχίζουν να είναι εξοφρενικές. Άκουσα 2000 ευρώ για μια βιβλιοθήκη και έφριξα.

Διαπίστωσα δε, ότι ο "μαραγκός" αυτός είχε στο δικό του γραφείο (σε αυτό που υποδέχεται τους πελάτες του!!!) έπιπλα από το ΙΚΕΑ.

Μήπως μας δουλεύουν άγρια;

Ανώνυμος είπε...

Αγοράζεις ΠΑΝΤΑ αυτό που πληρώνεις... Εάν θές να αλλάζεις καναπέ κάθε 2 χρόνια, κάνε το αγοράζοντας κινέζικους, βαφτισμένους ελληνικούς η ιταλικούς, με 500/750Ε..
Με εκνευρίζουν αυτοί που λένε οτι ολα τα έπιπλα είναι ιδια..Είναι σαν να λές οτι όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια..

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει ξυλο και ξυλο. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Αλλη έιναι η πυκνοτητα και η αντοχή της οξυάς που χρησιμοποιείται στα καλά σαλόνια και αλλή η σιμίδα και το πεύκο που μας πλασάρουν στο ικέα και στα άλλα εισαγώγής. προσπάθήστε να σήκώσετε μια καρεκλα τραπεζαρίας ελληνική και μία εισαγωγής. Οι καρέκλες εισαγωγής είναι μονταριστές σε πακέτο ενώ η ελληνική είναι δεμενη γερά. Καλά τα εισαγωγη΄ς τύπου ικεα για την τσέπη μας αλλα για 2-3 χρονια το πολύ.

Gogo22 είπε...

Υπάρχει και κάτι το οποίο λέγεται ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ενοχλούμαι αφάνταστα όταν κάποιοι την αγνοούν τελείως!! Ειδικά το σχόλιο με την καρέκλα είναι ξεκαρδιστικά αστείο (άκου 8 κομματάκια ξύλο και 2 μαξιλάρια..)! Η άποψή μου είναι οτι η φτήνια τρώει τον παρά..και θα το καταλάβετε όταν σε κανένα χρόνο θα ψάχνετε αντικαταστάτες για τα χαμηλής ποιότητας έπιπλα που προμηθεύεστε απο συγκεκριμένα καταστήματα!! Ποιότητα παιδιά..(σε όλους τους τομείς της ζωής σας!)

Ανώνυμος είπε...

1)Εχει κανενας την περιεργεια να δει ενα ραφι ΙΚΕΑ απο μεσα???
Ακουστε : πανω κατω χαρντμπορτ και στη μεση κυψέλη χάρτινη!!!!!
ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΕΙΝΑΙ.......
2)Η λογική παω , μου βγενει η πιστη στο περα δωθε , τα ζαλονομαι σαν γαιδαρος και μου βγενει η γλώσσα να τα κουβαλήσω , και δεν φτάνει αυτο...μετα πρέπει να κάτσω και να τα συνδέσω (και αν πάνε ολα καλα).
ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΑ....ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!

Αυτές ειναι βορειοευρωπαικες μεθοδοι...
Οταν γυρνάνε σπιτι τους εξουθενωμενοι απο την δουλεια και με σπασμενα τα νευρα , για να μην αρχισουν το πιοτί και μετα ξεσπάνε στην γυναίκα τους και στα παιδια τους , τους δινουν ενα κατσαβιδι και ενα επιπλο για να ξεσπ'ασουν εκει :-)
3)Για τον φίλο με την καρέκλα....
Υπάρχει και οικονομικοτερη λύση.
30 ευρο για 6 καρέκλες με τραπέζι.
Με 20 ευρο αγοράζουμε απο ενα φυτώριο δεντρακι οξυα.
Με 10 ευρο ενα ωραιότατο τσεκούρι.....
.......και περιμένουμε.......

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

Ανώνυμος είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

Katerina Kaskantiri είπε...

I am the famous slut Katerina Kaskantiri from Corinth, Greece. I study Law at National and Kapodistrian University of Athens and I have already given blowjobs at every co-student of mine! I suck good!

I love the taste of hot cum down my throat!

My e-mail is the following: katerina_sketo@hotmail.com

My phone: (30)6949359843