Ιουλίου 26, 2006

Η λέξη της ημέρας: Ντουί

Τις τελευταίες μέρες έκανα βόλτες σε επιπλάδικα στο περιθώριο οικονομοτεχνικών μου υποθέσεων. Πήγαινα στο δημαρχείο για ένα πιστοποιητικό; Πεταγόμουν και στο Notos Galleries Home. Πήγαινα στην τράπεζα να πληρώσω την κάρτα; Πεταγόμουν μια βόλτα στο Habitat. Ήθελα άλλο ένα, τέταρτο φύλλο βιβλιοθήκης Billy? Πεταγόμουν στο ΙΚΕΑ. Να μερικά πράγματα που έμαθα:

-Τα καλύτερα έπιπλα στην Ελλάδα πιθανότατα τα έχει ένα μαγαζί που λέγεται "Η Γάτα που τη λένε Uccello" (ξέρω ότι έχει καταστήματα στο Notos Galleries και στην Καλλιρόης -δεν έχει site). Βλέπεις πώς έχουν κάνει το μαγαζί και θες να σου φτιάξουν το σπίτι έτσι, γιατί είναι καλύτερο από οτιδήποτε θα μπορούσες να σκεφτείς μόνος σου. Βρήκα έναν τρομερό καναπέ εκεί, γωνιακό, όχι πολύ άνετο αλλά πολύ design (δικέ μου) και τον πόθησα, μα κάνει 4000 ευρώ μαζί με το γκρι-μπλε ύφασμα. Πιστεύω ότι με τη διαφήμηση ετούτη αξίζω να μου κάνουν μια έκπτωση γύρω στο 90%, και το γκρι-μπλε ύφασμα δώρο. Ε; Ε;
-Το Εντός της SATO έχει πράγματι πολύ φτηνά έπιπλα, πιο φτηνά κι απ' το ΙΚΕΑ, μόνο που είναι λίγο, πώς να το πω, κακομοιριασμένα. Δηλαδή, μια χαρά μοιάζουν, άνετα, αλλά έχουν κάτι αλλόκοτα φλουό χρώματα που ταιριάζουν είτε σε πιτσιρίκια είτε σε παππούδες. Ωστόσο βρήκα σούπερ καρέκλα γραφείου, που κάθεσαι και σε αγκαλιάζει στοργικά, σε διαβεβαιώνει ότι όλα καλά θα πάνε, και κάνει μόνο 250 ευρώ.
-Το Habitat μπορεί να έχει σχετικά σπαγγοραμένες εκπτώσεις (άκου -20% ο καναπές που θέλω) αλλά έχει και τις ακαταμάχητες 18 άτοκες δόσεις που κάνουν τα πάντα να μοιάζουν εύκολα. Έχει και τους δύο μήνες αναμονή για την παράδοση, βέβαια.
-Στην Κηφισίας, απέναντι από το Carrefour στο Μαρούσι, είναι ένα μαγαζί με έπιπλα κήπου κυρίως, που έχει ιλιγγιώδεις εκπτώσεις. Δεν θυμάμαι το μαγαζί, θυμάμαι όμως ότι έχει κάτι μεμονωμένα κομμάτια (όχι μόνο κήπου) σε τραγελαφικές τιμές.
-Στο ΙΚΕΑ δεν έχει μείνει κολυμπηθρόξυλο. Και μέχρι να βγει ο νέος κατάλογος μην περιμένετε να αλλάξει κάτι.

Και αφού είδα όλα αυτά, το μόνο που πήρα ήταν το τέταρτο φύλλο βιβλιοθήκης και ένα ντουί.

27 σχόλια:

ilias n. είπε...

δεν ξέρω αν πήγες στο Εντός στο Μαρούσι (που μάλλον εκεί πήγες τώρα που το σκέφτομαι) αλλά εκεί βρίσκεται μια υπεργαμάτη ξύλινη τραπεζαρία με υπεργαμάτες ξύλινες καρέκλες. Όλα τα υπόλοιπα είναι είτε από κόντρα πλακέ είτε λαχανί.

sorry_girl είπε...

Uccelo έχει και στην Κηφισίας στο ύψος του Αμαρουσίου.
Επίσης σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω τον "Αρκτικό Κύκλο".Τον δίνεις φτηνά η αλήθεια είναι!
;)

l'esprit de l'escalier είπε...

Dui dui dui,
agalenza den sou dui,
demandeti havlee
kekaleyaha

Dui dui dui,
agalenza den sou dui,
demante tsoumintaav
kekougle vousta.

Όταν ο Γιώργος Νταλάρας έψαχνε ντουί, τραγούδησε αυτό. Εσύ, πάλι, έγραψες ένα ρεποστάζ αγοράς. Η σύγκριση σε εκμηδενίζει.

Ανώνυμος είπε...

Ο γατούλης Ουτσέλο έχει το κεντρικό του κατάστημα στην Αλεξάνδρου Σούτσου στο Κολωνάκι. (κάθετο δρομάκι στη Βουκουρεστίου, πρώτη παράλληλος μετά την Ακαδημίας, αν θυμάμαι καλά).
Είναι πολύ ευρύχωρο, έχει όλη τη συλλογή, και αν δεν σου φτάσουν τα λεφτά να πάρεις έστω και μια βίδα, πετάγεσαι στο Le Choix απέναντι και παίρνεις ένα ωραιότατο σωβρακάκι στις εκπτώσεις (άσχετο!) για να ξεχάσεις τον πόνο σου! :-)))

Καλά, μιλάμε για ΤΟ καταπληκτικό μπλογκ!!! :-)))

Ιφιμέδεια είπε...

Αγαπητέ μου Θέλω να Αγοράσω Έπιπλα,

μόλις ο επιπλάς μου μου φέρει τη βιβλιοθήκη και αν είναι αυτό που ελπίζω ότι είναι, θα σου κάνω την αποκάλυψη του αιώνα.

Εν αναμονή...

Ανώνυμος είπε...

Ta emathes,o allos pou antalaxe to syndetira k vrethike me spiti,tha gine k tainia.Ante k sta dika sou!
Eva

Ανώνυμος είπε...

Έχει κάτι ωραίους καναπέδες σε "καμηλό" το ΕΝΤΟS. 3θέσιος+2θέσιος=627€ με μεταφορικά. Πάντως οι βιβλιοθήκες θέλουν 2 άτομα τουλάχιστον για συναρμολόγηση, για γρηγορότερα και καλύτερα αποτελέσματα...

Panagiotis Chatzigiannis είπε...

Leo na pao simera na parageilo krebati 2plo + komodina apo to Uccello ....auto pou thelo exei 50% off ...kai einai "sxetika" eupepto :)

P.S. Malon exoume synantithei se kapoio apo ta epipladika :)

Ανώνυμος είπε...

Το uccello έχει πράγματι έπιπλα φοβερά. Όμως προσοχή στις προσφορές σε έπιπλα από ξύλο ζεμπρανό. Το καλοκαίρι του 2005 κυκλοφορούσαν έπιπλα με σαράκι γιατί κάποια παρτίδα της πρώτης ύλης τους (το ξύλο ζεμπρανό δηλαδή) ήταν σαρακιασμένο. Ε΄τσι την πάτησα εγώ με τραπεζι από το Κολωνάκι που το έδιναν 800 απο 1600 και δερμάτινες καρέκλες που τις έδιναν 200 αντί για 400 την μία ΑΝ τις επαιρνες με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ. Τα αγόρασα και πριν στριψει το φορτηγό της παράδοσης είδα το σαράκι. Ηεταίρεία αλλαξε το τραπέζι με καινούριο στην ίδια τιμή!!!. Συμπέρασματα 1)Προσοχή στις προσφορές 2)Καλό after sale service (αλλά αν μπορούσαν ας έκαναν και αλλοιώς).
3)Απέκτησα σχεδόν τζάμπα μια Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Η τραπεζαρία.

Ανώνυμος είπε...

Στα ολλανδικά ντούι σημαίνει γεια.
Γελοίο;

Ανώνυμος είπε...

αγόρασα ινδικά έπιπλα από το indian bazar (κάπως έτσι λεγόταν) στην πέτρου ράλη και η συρταριερα είναι γεμάτη τρύπες απο σαράκι!!

Ανώνυμος είπε...

αγόρασα ινδικά έπιπλα από το indian bazar (κάπως έτσι λεγόταν) στην πέτρου ράλη και η συρταριερα είναι γεμάτη τρύπες απο σαράκι!!

Ανώνυμος είπε...

Το Uccelo στο Μαρούσι απ' ό,τι είδα περνώντας έχει 20-50% έκπτωση. Έχει πάει κανείς να δεί τι έχει?

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερα να πας για έπιπλα και να φύγεις με ντουί, παρά να πας για ντουί και να φύγεις με το μισό ΙΚΕΑ. Άτιμες προσφορές... Προβλέπεται σκληρή λιτότις για τον υπόλοιπο μήνα.
(Και φαγητό στο σπίτι της μαμάς)
Πολύ χρήσιμο το blogι, τώρα γυροφέρνω στο ακόμη μισο-άδειο μου σπίτι με άλλον αέρα.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως στα Sato Εντός έχει γαμώ τις προσφορές,με έναν καναπέ-κρεβάτι,άλλος ένας δώρο,σαν τις πίτσες ένα πράγμα,αλλά στην Πειραιώς που ρώτησα η αναμονή αγγίζει τους 2,5 μήνες,ήτοι 75 μέρες,όπως πολύ χαριτωμένα μου αποκάλυψαν οι πωλητριές τους

Unknown είπε...

Ax kai vax, pira kainoyrgia epipla apo to entos (panemorfa kai se skandalistiki timi: 3thesios+2thesios=500 eyrw kai trapezaria+dwro 4 karekles(monew touw 320 eurw)=150 eurw. Wstoso yparxei ena mikro meion: den exw akomi(en anamoni twn epiplwn) ksefortwthei ta palia moy epipla. Any aideas?

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ INDIABAZAAR
Ο ΚΑΘΕ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΑΝΑΛΗΘΕΣ ΘΕΛΕΙ.
ΤΟ SITE ΟΜΩΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ?

Ανώνυμος είπε...

www.decore-hellas.blogspot.com

ΕΠΙΠΛΑ & DESIGN

INDIA BAZAAR είπε...

Από India Bazaar,

αγαπητοί φίλοι του εν λόγω site, εκ μέρους του India Bazaar, θα ήθελα να αποκαταστήσω τη φήμη του καταστήματος που κάποιος ανώνυμος (γιατί άραγε να μην βάλει τα πλήρη στοιχεία του?) καταστρέφει λέγοντας ότι τα έπιπλά μας έχουν σαράκι. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το κατάστημά μας παρέχει εγγύηση για την ποιότητα των επίπλων μας και δεσμεύεται για την άριστη εξυπηρέτησή σας και την ποιότητα των επίπλων. Τα έπιπλα που εισάγουμε έχουν περάσει από ειδική επεξεργασία (βαφή και φάρμακα) για να διασφαλίζεται ότι δεν υπάρχει σαράκι. Το πιστοποιητικό αυτό μπορούμε να το δείξουμε σε όποιον πελάτη επιθυμεί. Η καλύτερη απόδειξη για την ποιότητα των επίπλων μας είναι ότι σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς της κρίσης, εμείς συνεχίζουμε ακάθεκτοι και σημειώνουμε υψηλές επιδόσεις στις πωλήσεις μας. Όποιος επιθυμεί μπορεί να διαπιστώσει την αλήθεια των ανωτέρω ιδίοις όμμασι στο κατάστημά μας, στην Π. Ράλλη 29 στον Ταύρο.

Με εκτίμηση,

Το προσωπικό και η διεύθυνση του India Bazaar.

Eftychia είπε...

Δεν ξέρω αν τα έπιπλα του india bazaar έχουν σαράκι άλλα πρέπει να πω ότι από εξυπηρέτηση πελατών είναι χάλια. Πήγα να κάνω μια παραγγελία, σε έπιπλα που έπρεπε να έρθουν από Ινδία, δύο διαφορετικές ημέρες και άλλη τιμή μου έλεγαν την μια μέρα και άλλη τιμή την άλλη, μόλις τους το είπα την διόρθωσαν την τιμή. Εδώ να αναφέρω ότι αν δεν μου άρεσε τόσο πολύ αυτό που ήθελα να αγοράσω θα έφευγα κατευθείαν αφού δεν προλάβαινα να κάνω μια ερώτηση για κάποιο προϊόν η πωλήτρια έφευγε για να εξυπηρετήσει κάποιον άλλον. Κρυφτό παίζαμε μέσα στο μαγαζί!!Τέλος αφού έκανα την παραγγελία μου και επειδή τότε έμπαινα σε καινούριο σπίτι, τους ρώτησα πότε θα είναι έτοιμο γιατί είμαι με τις κούτες και θέλω να τακτοποιηθώ. Μου απάντησαν μετά λύπης μου ότι θα είναι σε 2,5-3 μήνες. Βέβαια αφού μου εξήγησαν ότι θα έρθει από Ινδία και αφού μου άρεσε τόσο πολύ επέλεξα να μείνω με τις κούτες για αυτό το διάστημα και να κάνω υπομονή. Λόγω ότι έδειξα δυσαρέσκεια για το χρονικό διάστημα με διαβεβαίωσαν και μάλιστα μου το αναγράψαν πάνω στο δελτίο παραγγελίας μου ότι θα ήταν έτοιμο στο διάστημα που προανέφερα. Εδώ αρχίζουν τα ωραία...Αφού πέρασε το διάστημα αυτό και αφού ο αρραβωνιαστικός μου είχε αγανακτήσει με την κατάσταση του σπιτιού (κούτες) τους πήρα τηλέφωνο για να παραλάβω την παραγγελία μου. Μιλώντας με μια κυρία μου είπε ''θα πρέπει να μιλήσετε με τον Παναγιώτη γιατί δεν ξέρω τι γίνεται με τις παραγγελίες από Ινδία''. Παίρνω την άλλη μέρα βρίσκω τον κύριο Παναγιώτη και μου λέει δεν βρίσκω την παραγγελία σας, αφήστε μου ένα τηλέφωνο να σας καλέσω εγώ. Φυσικά δεν με πήρε ποτέ τηλέφωνο, έτσι ο αρραβωνιαστικός μου πήγε από εκεί. Αφού έψαχναν να βρούνε την παραγγελία μου, του είπαν ότι επειδή είναι από Ινδία, θα καθυστερήσει ένα μήνα ακόμα αλλά θα είναι έτοιμα. Αφού συμφώνησε έφυγε από το μαγαζί σίγουρος πλέον. Αφού πέρασε άλλος ένας μήνας, ούτε φωνή ούτε ακρόαση Αφού πέρασε άλλος ένας μήνας, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Περιμέναμε - περιμέναμε τίποτα. Πέρασαν άλλες 15 μέρες και ούτε ένα τηλέφωνο να μας πουν γιατί καθυστερούν, έπρεπε να τηλεφωνούμε και να ψάχνουμε εμείς...Φτάνοντας στα όριά του ο αρραβωνιαστικός μου πάει στο μαγαζί και του λένε ότι δεν είναι έτοιμα και θέλει τουλάχιστον 1,5μήνες ακόμη και το πιο πιθανό είναι 2-2,5. Φυσικά ζήτησε να ακυρωθεί η παραγγελία και να επιστραφεί η προκαταβολή (όχι μεγάλο ποσό). Του είπαν ότι δεν γίνεται να επιστραφεί γιατί είναι ειδική παραγγελία από την Ινδία, τόσο ειδική που παίρνει 7μήνες να φτιαχτεί!!! Του είπαν να αγοράσει κάτι άλλο από το μαγαζί και φυσικά τους απάντησε ότι δεν θέλει τίποτα από αυτούς και ότι πρέπει να μάθουν να είναι επαγγελματίες. Τέλος μετά από ντόρο που έγινε πήρε τα λεφτά λέγοντας του ότι δεν αξίζει τον κόπο, ίσως για αυτούς που δεν περιμένουν 5μήνες για μια παραγγελία έχοντας κουτιά που περιμένουν να τακτοποιηθούν στην σύνθεση, ίσως για αυτούς που δεν είχαν καν τον επαγγελματισμό να κάνουν ένα τηλέφωνο ότι η παραγγελία μας καθυστερεί. Πάντως για εμάς άξιζε...

Αχιλλεας είπε...

Tα επιπλα του INDIA BAZAAR {για μενα που γνωριζω απο ποιοτητα επιπλων}ειναι τα καλυτερα του ειδους. Εχεις απεριοριστες επιλογες να αγορασεις απο τα επιπλα που υπαρχουν εκει αλλα και απο ενα τεραστιο καταλογο απο κομματια που μπορεις αν θελεις να παραγγηλεις.Εγω εχω παει στην Ινδια πολλες φορες και την εχω ψαξει την φαση με τα επιπλα.Την ποιοτητα που εχει το Ιndia bazaar δεν μπορεσα να τη βρω.Οσο για τις τιμες,και ενα κοντεινερ να φερεις,{που τι να τα κανεις ολα αυτα)τις τιμες του δεν προκειται να τις "πιασεις". Οσο αφορα για την ποιοτητα του Ιndia Bazaar δεν υπαρχει περιπτωση να βρεθει καλυτερη ουτε καν στην Ινδια. Για την ελλαδα δεν το συζητω καν. Για οσους κανουν αρνητικα σχολια για το Ιndia Bazaar βαλ'τε το μυαλο σας να δουλεψει ποιοι μπορει να ειναι. Μηπως ειναι ανταγωνιστες του και εχουν σκασει απο την ζηλια τους που δεν μπορουν να εχουν τα προνομοια του INDIA BAZAAR?

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΠΛΩΝ ΚΑΘΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΤΡΟΜΕΡΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΚΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΛΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ....ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ... ΜΗΔΕΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ...

DHMHTRA είπε...

ΚΑΙ ΓΩ ΓΙΑ ΤΟ INDIAN BAZAAR ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΡΙΣΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ!! ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΥΤΕΣ! ΠΡΙΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ 6 ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟ..
ΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ: ΜΕ ΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΚΑΙ ΟΚ ΔΙΑΛΕΓΩ ΤΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΣΕ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΟΙΖΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ.
ΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ: Η ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΙΣ 6 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ, ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΕΣ ΚΟΝΤΕΣ ΑΛΛΕΣ ΨΙΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΒΑΦΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΣΕ ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΟΥ ΛΕΩ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ. ΚΑΛΩ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ ΑΝ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟΚ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ 80Ε Η ΜΙΑ, ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΜΟΥ ΛΕΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.
ΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ: ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΑΛΙ ΑΒΑΦΤΟ!! ΕΝ ΤΕΛΕΙ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΖΗΤΗΣΕ 20 ΕΞΤΡΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΑΡΕΚΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΦΤΕΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑΝ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ? ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΙΝΔΙΑ ΑΝ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΒΑΜΜΕΝΑ (ΟΠΩΣ ΥΠΟΤΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΔΗΛΑΔΗ) ΘΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ 20Ε ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΑΡΕΚΛΑ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΛΥΠΑΜΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ!!!!!!!!!!! ΕΛΕΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Είμαι η Κατερίνα Κασκαντίρη, το πασίγνωστο πορνίδιο της Κορίνθου. Έχω όμως μια απορία. Αφού είμαι μπάζο και η μάπα μου είναι σαν ξεραμένος εμετός, γιατί δεν με πήγε η μπουρδελο-οικογένειά μου σε πλαστικό χειρούργο όταν ήμουν μωρό?

Ολόκληρη αλευροβιομηχανία έχουμε. Τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο. Εκτός εάν η μάνα μου, Νικολέττα Μάρρα, ήθελε να της μοιάσω και ο προικοθήρας πατέρας μου δεν ήθελε να της χαλάσει το χατήρι.

Tonia Panteli είπε...

Νταξει πολυ ωραιο αρθρο.
εγω ψαχνω ρε παιδια πολυ καιρο να βρω επιπλα κοιταξα τα παντα και απο τιμες, εν τελει θα παω να παρω απο επαγγελματικα πουθυ κανουν μια χαρα δουλεια πχ απο εδω https://e-metaxakis.com/
εχει αρκετα καλες προσφορες για επιπλα